04 Nisan 2005

4 Gündür askerim

Dün Samsun'a gittim, sabah erkenden Sahra Sıhhiye'ye çıktım.Ordaki diğer asker adayı arkadaşlarla içeri alındık.Bazı formaliteleri yaparak sınava geçtik.Sınavdan sonra nizamiye kapısına kadar dörtlü sıra halinde yürüdük.Bu arada birkaç arkadaşla muhabbet kurduk.Bir tanesi Samsunluydu, arabamla şehire inebiliriz dedi.Üç kişi indik, bir pastanede çay-pasta falan yedik,iyi muhabbet oldu.Daha sonra mail adreslerimizi alarak vedalaştık ve Trabzon'a döndüm.10 Nisan pazar günü yerimi-uzun-kısa olacağımı öğreneceğim ve 12 Nisan günü de yerime gideceğim. Dört gündür askerim, kafam daha da rahat oldu, hele de yerime ulaştıktan sonra olaya tamamen girerim diye düşünüyorum. Uzun veya kısa mı olacak bilemiyorum.hayırlısı artık.Şimdi Trabzon'da net-kafedeyim.Arasıra yine yazarım.
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder