19 Mayıs 2005

19 Mayıs Güzel Gün

Bugün 19 Mayıs diye 20 kişiye çarşı izni verdiler. Tesadüfen orda bulunduğum için şimdi bu satırları yazabiliyorum. Yazıcı olarak devam ediyorum askerli kolayına. Fakat F kalvye yüzünden sıkıntı çekiyorum. Bu sabah Sedat, kızım için yazdığını söylediği şiiri okudu bana. Nasıl oldu ben de bilemiyorum ama gözyaşlarıma hakim olamadım. Demek 40 gündür kendimi tutuyordum ve bu sabah çok neşeliydim, şarkılar söylüyordum. İçim boşaldı ve ağladım. Bu hafta sonu anne ve babam geliyor. Önümüzdeki hafta da eşim ve kızım gelecekler inşallah. Burada moralli olmak lazım fakat her zaman olmuyor. Kendini bilmez biri birşey söylüyor ve sizin tüm moraliniz bozuluyor. Neyse bunlara da sanırım zamanla alışacağım. Bugün çalıştığım bilgisayarda Mercan Dede'nin son albümünü buldum ve haliyle çok sevindim. Son 3-4 aydır hergün dinlediğim albümü nerdeyse hatırlayamıyordum bile fakat bugün kısık sesli de olsa dinledim ve mutlu oldum. İnsan burda herşeyden uzak ve mahrum kalıyor.
Zaman herşeyin ilacı demişler, ben de varolan yoklukların ömrünü sürmeye devam edeceğim burda ve zamanın geçip gitmesine, ellerimden kayıp gitmesine şahit olacam inşallah. Bu arada yazmayı unuttum, 3 gündür nerdeyse yemek yemiyorum diyebilirim. Neyse ki bugün yiyebileceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder