26 Haziran 2005

"Babam Nerde?"

Kendimi toparladım sonunda. Zaten çok da uzun süreceğini zannetmiyordum. Kızımı çok özlediğim ve tabii O da her sabah uyandığında "babam nerde" dediği için izine gideceğim sanırım. Özgeçmişimi hazırladım ve şimdiden iş aramaya başladım. Bahtımın rüzgarına bıraktım kendimi, nerde rızık varsa oraya gideceğim, sektör de farketmez ama en azından otomotiv sektörü olabilir. Gelecek günlerin ne getireceğini bilememenin verdiği acizlik insanı tevekküle zorluyor ister istemez. O yüzden inancım tam, pek üzülmüyorum, inşallah Allah'ın yardımıyla kendime bir iş bulup aynı şekilde hayatıma devam ederim.
Hak şerleri hayreyler
Zannetme ki gayreyler
Arif anı seyreyler
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler.

Deme niçin şu şöyle
Yerindedir ol öyle
Vay sonunu seyreyle
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler....

Bundan başka yazacak birşey yok zaten. Haftaya görüşmek üzere devre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder