28 Ağustos 2005

Bugün Daha İyiyim

Bugün ingilizce özgeçmiş hazırladım, detaylı bir şekilde. İyi oldu.
4 saattir internetteyim. Yurtdışı imkanları gerçekten iyi ve beni kendine çağırıyor gibi geliyor.
Yaklaşık bir ay kalmış burdan gitmeme. Hele bir çıkalım, gerisini hallederiz.
Kızımı gerçekten özledim. O'nun ruhunda nasıl bir etkisi oldu bu 6 aylık ayrılığın bilemiyorum ama ben hasreti öğrendim. Hasreti, özlemeyi, çaresizliği, açık hava hapishanesi gibi bir yerde kalmayı. Bunun bende olumlu ve olumsuz etkileri oldu muhakkak fakat kızımın yüreğinde nasıl fırtınalar oluşturdu, zamanla göreceğim. Zaten geçen sene ameliyatı ile birlikte çocuğun psikolojisi etkilenmişti, bunun üzerine babasının da uzaklaşması üzmüştür O'nu sanırım.
Neyse hayat toz pembe değil zaten, inişli ve çıkışlı yollara sahip. Sağlık ve ömür olduktan sonra insan herşeyin üstesinden gelebiliyor.
Görüşmek üzere kara kaplı internet !.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder