26 Eylül 2005

Şafak 4

Tüm kısa devrelerimi gönderdim, alayda bir ben kaldım.Dört gün daha burdayım, cuma sabahı çıkıyorum inşallah. Birkaç gün kendimi iyi hissetmedim ama bugün bomba gibiyim, nedense..?
Uzun soluklu planlar yapmama gereğini bir daha gördüm. İstanbul falan derken eşim Trabzon'da iş bulunca planlarımı ben de oraya döndürdüm. Herşeyin hayırlısı.
Burda geçen altı ay, benim için farklı deneyimlere sebep oldu: Eşitliği-çaresizliği-açık hava hapishanesinde olmanın nasıl bir duygu olduğunu-hasreti-özlemi-arkadaşlığı-kırık tipleri-iyi tipleri-cep telefonunun önemini-internetin kıymetini-ev yemeklerinin lezzetini-elimdekilerin kıymetini.... Bu ve aklıma gelmeyen birçok şey gördüm burda. Bu da birşeyler katmış ve almıştır bize diye düşünüyorum.
Hadi sağlıcakla kal günlük kardeşim, sen de bana haftada bir de olsa katlandın.
Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder