15 Eylül 2005

Az Kaldı Az...

Yarın ve öbür gün izin kullanmayan arkadaşlarım teskere alıyorlar.İçimde bir burukluk var, onlar adına seviniyorum ama kendi adıma....
Neyse benim de iki haftam var. İki gün önce güzel bir haberle moralim yükseldi. Eşim için iş başvurusunda bulunmuştum. Geçen hafta görüşmeye çağrılmıştı fakat görüşme sırasında O'nun daha önce işten çıkarılmasında etken olan şahısla karşılaşmış. Biraz konuşmuşlar ve tabii ki moralsiz bir şekilde görüşmeye girmiş. Daha sonra 1 haftalık bekleme süresinde sanırım torpil savaşları ortaya çıkmış.Biz tam ümidi kesmişken işe kabul edildiğini bildiren telefon gelmiş. Şİmdi iki haftalık eğitim sürecinden sonra işe başlayacak. Ben de bu sefer Trabzon'da iş arayışlarına girmek durumundayım.Zaten 6 aydır ayrıyız, o orda ben İstanbul'da olmaz. Bakalım hayırlısı, neler olacak? Medikal firmalara başvurular yapmayı düşünüyorum tıbbi elektronik alanında.
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder