05 Eylül 2005

Az Kaldı


Bu ayın sonunda bu şehirden ayrılıyorum inşallah. BUraya ilk geldiğim gün geldi aklıma. Zaten bu satırlara yazmıştım düşüncelerimi.Vay bee..tam 6 ay geçmiş. İnsanın ömrü göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. Hala ik sitelerine iş başvurusu yapmaya devam ediyorum ama gaybanalardan hiç ses yok.Eşim Trabzon'da bir iş görüşmesi yaptı, çarşamba günü sonuçlanacak. Eğer O işe başlarsa benim de orda iş bulmam lazım. Artık ayrılık istemiyorum, 6 aydır ayrıyız zaten.Bakalım hayırlısı artık.
Yavaş yavaş alayda canım sıkılmaya başladı, gençler şafak bastı diyorlar, doğrudur. Artık odada oturmak istemiyorum, sağda solda dolaşıyorum.
Neyse hayatımdaki bir sorunu böylece çözmüş oluyorum, bu açıdan çok iyi oldu askere gelmem. Neler çekmiştim gelmemek için; yüksek lisansa başvurdum, Sakarya'larda uğraştım durdum, yurtdışına gittim, kalamadık geri geldik. Off be, neyse bitti çok şükür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder