18 Kasım 2005

Çaresizsen, Çare...??

Bugün canım sıkkındı, dışarı çıkmadım. Dün bir iş görüşmesine gittim, tıbbi mümessillikdi, yabancı bir firma, iyi demişlerdi. Önceki gece bir internet sitesinde konu ile ilgili okuduğum forumdaki yazılar beni bu işten soğuttu. Zaten benim işim değil ki, kardeşim..Sektör değiştireceğim gibi geliyor bana, ama bu beni mutlu edecek mi? Mesleğimle ilgili işler hep büyük şehirlerde var, Trabzon'da nerdeyse hiç birşey yok. Satış üzerine yoğunlaşmak istiyorum. Büyük şehir mi, bura mı, sektör değişikliği gibi düşünceler bugün haddinden fazla meşgul etti beynimi. Bunları her zaman düşünüyorum ama bugün sanki biraz umutsuzluğa kapılır gibi oldum, en büyük handikap da bu. Çaresizsen, çare sensin.... Kişisel motivasyon ile moralimi yüksek tutuyordum ama bugün bu olmadı. Neyse arada bir olur böyle şeyler...Beklediğim birkaç görüşme daha var. Hayırlısı artık. Kasas suresinde hikaye edilen Hz Musa'nın çok bunaldığı bir anda yaptığı "Rabbim göndereceğin her türlü hayra muhtacım" duasını ben de ediyor ve sözü fazla uzatmıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder