29 Kasım 2005

Ümit ve Ümitsizlik Arasında

Bu aralar canım sıkılmaya yüz tuttu. Bazen ümitsizlik çöküyor üzerime, ama buna pabuç bırakacak değilim. Sanırım Digiturk'ten olumlu birşey çıkmayacak, adamlar satışçı arıyor tabii, benim gibi elektronik mühendisini ne yapsınlar? Geçen gün öylesine Garanti Leasing ilanına başvurmuştum, bu sabah aradılar, yarın için görüşmeye çağırıyorlar. Önce olumsuz baktım ama siteyi ve ik politikalarını incelediğimde özellikle kariyer imkanlarının açık olması ve çalışana verilen değer beni etkiledi. Yarın, diğer iş görüşmelerinde olduğu gibi, olumsuz bir tavır içinde olmak istemiyorum. Bakalım neler olur, hayırlısı artık.
M.Bozdağ'ın "Sonsuzluk Yolculuğu" kitabını bitirmek üzereyim, insanın bu hayatta başıboş olmadığına ve boş yere yaratılmadığına dair güzel bilgiler var. Aklım bundan sonra "Şu Çılgın Türkler" de ama dur bakalım hele bu akşam bunu bitireyim.
Zeynep'le oynamak, birlikte olmak gerçekten güzel. Bakalım işe girince ilk başta sıkıntılar doğabilir ama bunu da yaşamak lazım, hep de evde oturamam ki O'nla beraber.
Şimdilik bu kadar yazıyorum, gelişmeler nasıl olacak bilemiyorum?
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder