09 Aralık 2005

Bekle Gör Politikası

Dünkü görüşme oldukça iyiydi. İK müdürü bayan önceki maaşımı sordu, öğrenince şimdi bu maaşla çalışacak olduğunuzu biliyor musunuz? derken yüz ifadesi benim için üzücüydü.Kadının bana üzüldüğü belli oluyordu.
Ben de bu yüzden biraz buruk ayrıldım ordan, görüşme oldukça olumluydu ama.
Kariyer.net'deki mesaj panolarını okudum biraz önce. Trabzon'da kalmak için geçerli sebeplerim var fakat dışarı açılıp hakettiğim yerlerde olma düşüncesinin verdiği ağırlık belimi büküyor.
Görelim Mevla Neyler
Neylerse Güzel Eyler.
Bu arada dün okuduğum şu ayet mealini de kayıtlara geçirmek isterim:

"Kim Allah'tan korkup-sakınırsa, (Allah) ona bir çıkış yolu gösterir; ve onu hesaba katmadığı bir yönden rızıklandırır. Kim de Allah'a tevekkül ederse, O, ona yeter. Elbette Allah, kendi emrini yerine getirip-gerçekleştirendir. Allah, herşey için bir ölçü kılmıştır. (Talak Suresi, 2-3)"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder