04 Aralık 2005

Biraz Daha Sabır


Artık dial-up bağlantıya mahkum değilim! ADSL'in güzelliğini yaşıyorum. Bir de şu Telekom tekeli kalksa! Bakalım Öger Telekom ne yapacak? Sanırım genişbant alanında yeni yatırım ve açılımları olacak.
Dün Trabzonspor, Fener'i elinden kaçırdı:2-2. Takımla pek ilgilenmiyorum ama bu yeni hoca(Halilodzid) geçen gün yaptığı samimi konuşma ile kendini bana da beğendirdi:
1- Taraftara yalan söylemeye gerek yok, bu takım ikinciliğe falan oynayamaz.
2- Yorgunum diyen oynamayan oyuncu, maaşını almaya bankaya gittiğinde pek yorulmuyor.
Ne kadar güzel ve samimi sözler, taraftarın hocaya destek vermesi gerekiyor bence..
Pazartesi Abdi İbrahim için ikinci görüşme var ama sanırım gitmeyeceğim, tıbbi mümessilik bana göre değil.
Tamam, çalışır para kazanırım, imkanları da fena değil ama mutlu olamayacağım bir işi neden yapayım ki?
Biraz daha sabredeyim diyorum, Garanti ile bir görüşmem olmuştu, eğer bu olursa daha iyi, hem kendimi daha da iyi hissederim.
Şöyle yeni bir fotoğrafımı da ekleyeyim de yazıyı bitirelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder