31 Aralık 2005

Yeni Bir Yıl, Yeni Umutlar

Bugün yılın son günü. Aslında saat ve takvimlerin olmadığını düşünürsek yılbaşı vs. gibi günlerin hiçbir anlamı olmazdı. Önceki seneler yılbaşı partilerinde yeralmıştık ama pek de sevimli bulmadığım için bu yıl evimde olacağım. Kalabalık,gürültü,karşındakinin ne dediğini anlamadığın ortamlar... bana göre değil.
Geçen hafta salı günü Samsun'a gittim, Telsim için görüşmeye. Trabzon'da açık pozisyon olmadığını öğrendim.Mart'tan sonra Vodafone yetkililerinin şirketi teslim almasından sonra Samsun'da iş imkanı doğabilir fakat Ankara için daha önce de gelişme yaşanabilir bilgisini aldım. Bunu kabul ettim, ve iki gün sonra yani perşembe günü Telsim HR aradı ve 2 ocak salı günü için Ankara'ya görüşmeye davet etti. Aslında bu kadar çabuk olacağını sanmıyordum. Bu durumda eğer görüşmeler olumlu geçerse, eşim burdaki işinden ayrılacak ve evi oraya taşıyacağız ve bundan böyle Ankaralı olacağız.
İstanbul'u çok sevmeme rağmen yaşam şartlarının zor oluşu-güvenlik-deprem gibi sebeplerden dolayı istemedim.
Ankara bu açıdan daha rahat bir yer. Hayırlısı bakalım.
Görelim Mevla Neyler
Neylerse güzel eyler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder