21 Şubat 2006

Avea, RF Engineer Arıyor

Bugünlerde canım fena halde sıkkın. Telsim'den gelecek haber bir türlü gelmiyor. Şu Danıştay da Vodafone kararını verse artık canım. Bekleye bekleye bir hal oldum.
Evde kalıyor kızımla vakit geçiriyorum, canım sıkılıyor. Dışarı çıkıyorum, pek fazla birşey yapmak gelmiyor içimden, arabayla birkaç tur, yapılacak işler falan eve dönüyorum. Bugün de benzer şekilde oldu. Sabah kronik başağrılarımdan biriyle güne merhaba dedim. Ağrı kesicim sağolsun etkisini gösterdi ama gözlerim feci şekilde yanmaya devam etti. Akşam eve geldim, www.kariyer.net e bir bakayım dedim. Avea, 15 Şubat tarihinde birçok il için RF Planner ve Optimsation Eng. arıyor. Hah tamam dedim, nihayet. Zira Cüneyt Türktan başa geldi, geçenlerde 300 milyon $ yatırım kararı alındığı açıklandı. Eee bunun için de planlamacıya ihtiyaç var. Başvuruları yaptım İst ve Ankara için. Bir arkadaşa da mail attım cv'mi tekrar. Artık beklemedeyim. Bakalım Telsim mi yoksa Avea mı? Hayırlısı olsun artık. Bu, biraz moralimi düzeltti fakat sanırım stres ve uykusuzluk yüzünden şööyle bir tansiyonuma bakayım dedim: 14-10. Eşim telaşlandı, müdahale etti. Şimdi iyiyim ama bugün de uyku saatini kaçırdık. Artık uyuyayım bari....

2 yorum:

  1. genc yasta bu tansiyon olmazzzz, suat beycigim, esinizin telaslanmasi cok dogru, lutfen kendinize iyi bakin, esiniz, kiziniz ve siz hep mutlu olun insallah! link icin tesekkur ederim :)))

    YanıtlaSil
  2. Sanırım geçici birşeydi.Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Suat

    YanıtlaSil