31 Mart 2006

Geçen Yıl Bugün...

Geçen yıl, bugün istifa etmiştim şirketten. Geçen yılki yazıya baktım az önce. Tam bir yıl oldu. 6 aylık askerlikten sonra 6 ay da evde askerliğimi halen sürdürmekteyim. Geriye bakınca zamanın ne kadar çabuk geçtiğini görmek hayret verici. Askerlik, her zaman benim için engeldi. Bu engeli her defasında ertelemiştim. Nihayet bu engeli de kaldırmış oldum hayatımda. Düşüncelerimin büyük bir bölümünü oluşturuyor ve bana sıkıntı veriyordu. Artık böyle bir engel yok çok şükür.
Şimdi yeni denizlere yelken açma zamanı. 6 aydır mesleğimle ilgili bir iş yapabilme amacıyla bekliyorum. Nisan ayında dananın kuyruğu kopar inşallah. "Dünle birlikte ne varsa geride kaldı, artık yeni şeyler söylemek lazım".
İnşallah gelecek günler güzellikler getirir.

3 yorum:

  1. olsun herşeyde bir hayır vardır...UMarım en kısa zamanda bulursun ...

    YanıtlaSil
  2. Ben de "herşeyde bir hayır vardır" deyip bekliyorum. Zamanın ilerlemesi, moral bozukluğu-umutsuzluk ve yaşama sevincini kaybetme tehlikesinin baş göstermesi gibi sakıncalar içeriyor. Bunu önlemeye çalışıyorum zaten. İnşallah bu ay sıkıntılar sona erer. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim ...Umarım güzel haberlerle gelirsiniz...

    YanıtlaSil