02 Mart 2006

İstanbul'dayım

İstanbul'dayım. Bu sabah geldim. Biraz önce Avea görüşmesinden çıktım. Olumlu, fakat işe başlama bir ayı bulabilecek. Görüşmeye girmeden Telsim'den de haber geldi: bir-iki güne kadar olumlu-olumsuz teklif yapılacak. Bakalım hayırlısı artık. Avea, Samsun için düşünmüş beni. Ben, evimden ayrıldıktan sonra Ankara veya İstanbul'a gitmeliyim diye düşünüyorum fakat Samsun'da da tek başıma olurum. Bilmiyorum, hele Telsim teklifini yapsın bakalım, neler olur?
Bu akşam burda kalıp yarın döneceğim Trabzon'a. Bu sabah evden ayrılırken kızımın ağlama krizi tuttu. Çocuk tekrar askere gideceğimi sandı herhalde. Tokalı terlik isteğini yerine getireceğime söz vererek ağlama krizini atlattık. Bu arada söyledikleri: "beni bırakıp nere gidiyorsun?","beni yalnız mı bırakıyorsun vs vs." 3 yaşındaki çocuğun söylediklerine bak. Tam bir dram sahnesi yaşandı yani. Neyse, az önce aradım, beni çoktan unutmuş arkadaşlarıyla oyuna dalmış.
Avea'da okuldan arkadaşları gördüm, biraz sohbet ettik, 5 senedir görmemiştim onları, iyi oldu.
Bakalım gelecek günler ne gösterir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder