29 Mart 2006

Saatler İleri Alınır


Saatler ileri alınınca içimi bir mutluluk kaplıyor. Günışığından daha fazla faydalanıyoruz diye mi, yoksa bana baharın gelişini hatırlatıyor diye mi, bilmem? Aynı şekilde ekim ayında saatler geri alınınca da üzülürüm.
Bugün güneş tutulması da var. Depremi tetiklediği kesin değil ama Tokat Niksarlılar çadırları kurmuş dışarı şimdiden. İnşallah kötü birşey olmaz. İnsanoğlu böyledir: Bir büyücü haftaya salı günü sarı renkli bir elbise giyersen başına felaket gelecek dese ona inanmayız fakat o sarı elbiseyi de o gün giymeyiz. Deprem riski de böyle. Lakin büyük depremlerden sonra dünyada uçak kazalarının artışını manidar buluyorum. Dünyanın magnetik alanında değişiklikler sözkonusu olabilir.
Saatler ileri alınır
Gönlüme baharlar gelir
Ben yine beklerim çaresiz......

2 yorum:

  1. bende aynı sizin gibi dşünüyorum...Çünkü işten 18:00 de çıkıyorum ...Her taraf günlük güneşlik git gez yani :)

    YanıtlaSil
  2. evet, kışın kasvetinden sonra çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil