02 Nisan 2006

Bugün Kızımın Doğum Günü

Bugün kızımın doğum günü. 3 yaşı bitiyor, 4'e başlıyor. Dün annesi şehir dışına gitmek zorunda kaldığı için kutlamayı haftaya erteledik fakat bugün küçük çaplı bir kutlama da yapacağım O'na.
Zeynep'in doğum günlerine denk gelen tarihlerde benim ve ailemiz için önemli şeyler yaşandı: 2004'de ilk doğum gününde İran'a gittim. Geçen yıl-2.doğum gününde askere gittim. Bakalım bu sene ne olacak? İş konusunda bir gelişme olacak mı? Bir beklenti içine girdim açıkçası.
İşsizliğin verdiği hayattan kopma ve yaşama sevincini yavaş yavaş kaybetme konusunda kızım, bu duruma engel oluyor çok şükür. Maddi sıkıntının olmaması da bir etken şüphesiz.
İyi ki varsın kızım, seni çok seviyorum.

3 yorum:

  1. Ayy ne güzel kızınızın doğum gününü en içten dileklerimle kularım vede öperim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de kızının doğum gününü kutlarım. Mehmet Ali

    YanıtlaSil
  3. Gamzeli
    çok teşekkür ederim.

    Mehmet Ali: sana da teşekkür ederim.

    YanıtlaSil