10 Nisan 2006

Kutlu Doğum


Bu hafta "Kutlu Doğum Haftası". Peygamber Efendimiz(SAV)'in dünyayı teşriflerinin 1438. yıldönümü. Dün akşam da Mevlid Kandiliydi. Danimarka'da yayınlanan rezil karikatürlerden sonra sanki bu yıl insanlar O'nu daha iyi anlamak çabasındaydı. Zaten O'nu anlasak, yaşamımızda O'na yer versek, birçok problemimizin çözüleceği aşikar. Dün akşam daha önce iki kez okuduğum Martin Lings'in "Hz. Muhammed(S)'in Hayatı" isimli kitabını tekrar okumaya başladım.(Bkz. kitapyurdu) Kitap bir roman tadında yazılmış ve sanki siz de orada O'nunla berabermişsiniz gibi bir izlenim ediniyorsunuz. O açıdan tavsiye edilebilecek bir kitap.
Dün, kızımın gecikmiş doğumgününü kutladık, güzeldi. Eski fotoğraflara-video kayıtlarına bakınca insanın yüzüne bir tebessüm konuk oluyor. Tabii o büyüyünce ben de yaşlanıyorum :(
Kişisel tarihime not düşmek adına; 6 yıl önce işime bugün başlamıştım. O ilk heyecanı unutmak mümkün değil.
İK'dan gelecek haberi bekliyorum bu aralar, Ankara-İstanbul. Acaba hangisi?

5 yorum:

  1. Önce bloguma hoşgeldin diyor ve sonra tüm yazıları okuma sabrı gösterdiğin için teşekkür ediyorum.İşim gereği 5 yıl boyunca çok farklı şehirler-insanlar gezdim, yani aslında İstanbul'dan korkum yok. Sadece, burdaki hayat standardımı orda koruyabilir miyim diye düşünüyorum. Sanırım evli değilsin. Evlenince insan sadece kendini düşünmüyor, eşini ve özellikle çocuğunu da düşünüyor. Yazılarda bahsettim: İstanbul'da kiraların yüksekliği,hayat pahalılığı, eş ve kızımın güvenliği gibi konular beni endişeye sevkediyor fakat, şuna da can-ı gönülden inanıyorum ki: insanın kaderinde varsa burda da kaza geçirir-bombalı saldırıya uğrar vs. İstanbul hayallerimi süsleyen bir şehir, sanırım olumsuz düşünceleri barındırmam, orda yaşayan ve aman biz kurtulmaya çalışıyoruz sen gelme diyen arkadaşlarımdan kaynaklanıyor. SOnuç niyetine aslında İstanbul'u istiyorum. Hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş kandiliniz Mübarek Olsun ve Kızınızın doğum günüde kutlu olsun...:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, sizin de kandiliniz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Martin Lings'in kitabından bende de var.Cdye aktaşılmış halide var.Henüz o kitabı okumaya sıra gelmedi ama bir ara okuyacağım.İnşallah bende artık bir işe girerim:((

    YanıtlaSil
  5. Şehnaz, önce hoşgeldin. Bu kitabı okumanı şiddetle tavsiye ederim. Bir başlayınca bırakamıyorsunuz, sarıyor sizi. İş konusunda da inşallah dilekleriniz gerçekleşir. Ben sevdiğim bir iş olsun diye 6 ay bekledim, sonunda oldu çok şükür. Yardımcı olabileceğim bir konu olursa lütfen çekinmeyin.

    YanıtlaSil