14 Nisan 2006

Vee Ankara'yı Seçtim

Bu sabah Ankara'dan bir teklif geldi, birkaç aydır beklediğim ve artık ümit kestiğim yer. Biraz önce aradım ve Ankara'yı tercih ettiğimi söyledim. Maaş, İstanbul'dakinden daha az fakat yaşam koşulları, kızımın-ailemin geleceği adına Ankara'yı tercih ettim. Mevlam hayırlı eylesin. Pazartesi günü son şartları bildirecek. Ona göre başlayacağım. Hemen tüm arkadaşlarım aman İstanbul'a gelme, biz burdan kaçmaya çalışıyoruz diyor. Tercihimde bunlar da rol oynadı. 6 aylık sancılı süreç nihayet sona erdi.
Yolun açık olsun Suat Kardeş. Allah utandırmasın.

17 yorum:

  1. hadi bakalım buna sevindim vallahi... Ankara İstanbul'a göre daha bi uygun bence...Artık hangisi sizin hakkınızda hayır ise olsun...

    YanıtlaSil
  2. Sağol Gamzeli, karar verirken epey zorlandım ama ben rahat ve huzurlu bir yaşam istiyorum. Eşimle beraber karar verdik, kızımın geleceğini de düşünüyorum tabii. İnşallah hayırlı olur.Teşekkürlerimle..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun kardeş. Mehmet Ali.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Senin makamında olay gerçekleşti zaten. Uğurlu geldin.

    YanıtlaSil
  5. suat hayirli olsun.. Umarim kararindan pisman olmazsin. Sevgiler, Serhat (ktu_elk_1994)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun,
    Gel sen görüşelim..
    Orhun

    YanıtlaSil
  7. Suat Bey,
    hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  8. Serhat, teşekkür ederim. Pişman olmayacağım bir karar vermeye çalıştım. İnşallah öyle olur :)

    YanıtlaSil
  9. Orhun teşekkür ederim. Gelince görüşelim.

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun inşallah.
    Ankara deyince aklımıza Hacı Bayram Veli geliyor, uğrarsan bizim içinde dua et.
    Konya'ya bekleriz.

    YanıtlaSil
  11. Kainata Mektup: inşallah, dua edeceğim. Bu arada Hz.Mevlana'yı ziyaret etmeyi de çok istiyorum, nasip.

    YanıtlaSil
  12. Hayirli olsun inshallah...

    YanıtlaSil
  13. Tahin, hoşgeldin.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. 7 yıl Ankara'da yaşadım.İstanbul ile kıyaslanmaz sosyal yaşam olarak.Daha sakin ve düzenli.
    Bu arada blogunuzu ilk kez ziyaret ettim.
    Yeni işinizde başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Cenk hoşgeldin. Ankara'nın bahsettiğin özellikleri sebebiyle tercihimi o yönde kullandım.Yakında başlıyacağım inşallah. Güzel dileklerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Hoşbulduk,teşkkür ederim.

    YanıtlaSil