05 Mayıs 2006

Başlıyoruz...

Anneannemi defnettiğimizin ertesi günü bir haber geldi Ankara'dan, pazartesi işe başlıyorum. Bir hüzün, bir sevinç. Hayat bundan ibaret zaten. 3 gündür istenen evrakları hazırlamakla uğraştım. En garibi de göz doktorundan alınacak " ekranlı araçlarla çalışmasında sakınca yoktur" raporu, AB'ye giriyoruz ya:)
Bugün bazı arkadaşlarıma uğradım veda için. Bir ay kadar ayrı kalacağım ailemden. Kiralık ev bulmam lazım. Ankara'lı arkadaşların yardımlarını bekliyorum:)
Kızımdan ayrı kalacağım için hüzünlüyüm. 6 aydır beraberdik. Eşim ve kızım daha sonra gelecekler yanıma inşallah.
Hayat, iniş ve çıkışlar bütünü. Kimi zaman neşe, kimi zaman hüzün.

18 yorum:

  1. Yeni işiniz hayırlı olsun.Darısı iş arayanların başına.Yani bana:)

    İnş tez geçer ailenizden ayrılığınız.

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle başınız sağolsun,allah rahmet etsin.
    Yeni işinizde hayırlı olsun.Rabbim kolaylıklar versin.Bloğunuzu yeni takip etmeye başladım.Selametle..

    YanıtlaSil
  3. yaaa evet hayata bak...bir sevinç bir hüzün ..belkide böyle olmasa kimse yaşamak istemez zaten...Bu arada yeni işiniz hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  4. Şehnaz,
    teşekkür ederim.
    İşsiz olanlar için de dua ediyorum, yaşanan sıkıntıları biliyorum. İnşallah istediğiniz bir işe kavuşursunuz. Yardımcı olabileceğim bir durum varsa lütfen çekinmeyiniz.

    YanıtlaSil
  5. Emircan,
    teşekkür ederim. Buraya da hoşgeldin diyorum, selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Gamzeli, evet ilginç bir durum oldu. O yüzden pek sevinçli karşılayamadım, oysa aylardır bu anı bekliyordum. Teşekkür ederim. Siz de yeni başlayanlardan böyle göz raporu istiyor musunuz?

    YanıtlaSil
  7. İş hayatında yeni bir sayfa, ne güzel.. hem de farklı bir şehirde. Hayırlı olsun. Düzeni tekrar kurmak için biraz sabır gerekir bilirsiniz. Şu gözle ilgili çalışabilir raporu spesifik bir talep olsa gerek..

    YanıtlaSil
  8. Hayirli olsun:)
    Inshallah isleriniz yolunda gider hayirlisiyla..

    YanıtlaSil
  9. Gocmen kuslar gibi mekan degistirme istegi cogu insanin dogasinda olan duygulardir..Cok cook uzaklara gitme arzu ve istegi dogar zaman zaman..

    Is yahut farkli gerekcelerle adres degistirmek yeni bir hayatin baslangici gibi geliyor insana..

    Gozunuz aydin..
    Hakkinizda hayirlisi olsun..
    Allah kavustursun..

    YanıtlaSil
  10. Vallahi bizde öyle bişey yok ...çünkü bizimkinlerin çoğu yeni mezun olanlar...ama iyi aklıma getirdiniz isteyelim bari :)

    YanıtlaSil
  11. merhabalar, hiç üzüntüümüz olmasa hayat hep neşeli olsa keşke..
    yeni işiniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  12. Bu dünyada bu söylediğiniz hiç mümkün mü ki?
    Demek ebedi bir alem var.

    YanıtlaSil
  13. Deepness,
    dedigin gibi yeni bir duzen biraz sabir istiyor. Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  14. Tahin
    tesekkur ederim, insallah hepimizin isleri yolunda gider :)

    YanıtlaSil
  15. Ladybird,
    isim geregi cok seyahat ediyorum.Dun ise basladim bugun yolllardayim. Bir de bugun leylegi havada gordum, artik oturmak yok bize :)
    Mekan degisikligi, sikilan ruhlarimiza cok iyi geliyor, en azindan benim icin oyle..

    YanıtlaSil
  16. Gamzeli,
    aman isteme, ugrasirlar hastanelerde. Bu isi kim cikardi deyip benim kulaklarimi cinlatabilirler :))

    YanıtlaSil
  17. Gulfi,
    hosgeldin. Ah keske ama olmuyor ki. Bence hep mutlu olsak bundan da bikariz...

    YanıtlaSil
  18. Cenk,
    haklisin, bu da bu dunyanin fani oldugunu gosteriyor. Insallah diger tarafta iyiler safinda oluruz..

    YanıtlaSil