20 Haziran 2006

Cok Sukur

Artik Ankarali olduk diyebilirim. Yogun gecen 4 gunun sonunda esyalari yerlestirdik, yorgun ama mutluyum. Soyle ayaklarini uzatip uzanmak ne de guzelmis:)
Evimizin yaninda ihlamur agaci var ve balkona cok yakin, bu yaziyi yazarken de burnuma kokusu geliyor.
Dun kizimin atesi gunboyu devam etti ve artik aksam hastanenin yolunu tuttuk. Once ates dusurucu bir surup, ardindan igne ve uzun bir bekleyisten sonra da ilik dusa girdi yavrum hastanede. Simdi cok sukur duzeldi, sanirim hava degisikligi iyi gelmedi. Cocuklarda ates onemli, zira 5 yasin altindakilerde havale riski varmis. Allah korusun hepsini.
Mahalle temiz sakin bir yer fakat tasinirken hicbir komsunun en azindan aperatif birseyler olsun getirmemesi veya ister misiniz gibi sorular sormamasi dikkatimi cekti. Ben Trabzon'a aliskinim hala sanirim. Belki cok sey istiyorum ama insanin gonlunden gecmiyor degil. Belki de buyuk sehir olmanin gereklerinden biri de bu. Insanlar birbirine olan guvenlerini mi kaybettiler? Bu gelenler de kimdir, nedir vs?
Artik gurbet uzerine yazilan-soylenen sarkilar biraz daha anlamli oldu benim icin. Su an da onlardan birini dinliyorum.
Burda en cok denizi ozluyorum. Trabzon'da da cok sik gitmiyordum ama elden cikinca kiymetli oluyormus.

17 yorum:

  1. Ank'da iş için gittiğim bir seferinde yanımda yabancı çalışanlar da varken, bir beyefendiye G.O.P tarafında yol sorma gafletinde bulunduk. Aldığımız cevap, umursamadığının üstü kapalı ifadesiydi. Ben etkilenmemeye çalıştım, ancak yanımdaki yabancı arkadaşlar, ülkelerinde aynı şeye asla rastlanmayacağını, mutlaka yardım edileceğini belirttiler ve eleştirdiler. Bunu genel olarak insanımıza maletmek diye bir şey yok ama rahatsız edici tabii.Yeni eviniz ve işiniz tekrar hayırlı olsun Suat.

    YanıtlaSil
  2. evinizde güle oynaya oturun inşallah... minik kızını öpüyorum çabuk iyileşir umarım.

    komşu konusunda haklısın büyük şehirlerde hiç yok hemde hiiç...

    dedemin bir lafı vardı
    büyük yerde kaybolacağına,
    küçük yerde büyü

    YanıtlaSil
  3. kızın için öncelikle geçmiş olsun...iyileşmesine sevindim doğrusu..Ihlamur ağcı çok güzel kokar ne güzel yaaa...

    YanıtlaSil
  4. tabii en önemli konu çocuğun rahatsızlığı..ama düzelmiş. geçmiş olsun...dediğin gibi öyle havale mavale...şakaya gelmiyor. yeni ev de hayırlı olacaktır...inşaallah.
    Selâmetle..

    YanıtlaSil
  5. Benefse,
    hosgeldin.
    Hala kapiyi calan yok, bir hafta oldu. Tasinirken en azindan bir seye ihtiyaciniz var mi denilmesi hosuma giderdi, ama olsun. Benim icin degil aslinda esim icin komsuluk daha onemli. Bakalim hayirlisi, zaman ne gosterir.

    YanıtlaSil
  6. Deepness,
    tesekkur ederim. Burda yol sorma konusunda ben pek sikinti yasamadim, karsilastigim ornekler yardimci oluyor. Benim takildigim nokta komsuluk babinda. Bakalim gelecek gunler ne gosterir?

    YanıtlaSil
  7. ....
    Alismak biraz zor gelecek gibi. Oysa komsu cok cok onemli, basin agridinda kapisini calacagin biri olmali.

    YanıtlaSil
  8. Gamzeli,
    dun aksam kucuk bir operasyonla balkondan uzanip biraz topladik, kurutmaya biraktik. Icmeyi cok severdim ama kokusu da bir harika dogrusu :)

    YanıtlaSil
  9. Baver,
    tesekkur ederim, insallah yeni ev yeni ortam bize iyi gelecektir. Umutlar ve dualar bu yonde. Kizim da iyilesti, o gece biraz korkmaya basladim, dustan sonra dusmeseydi...Allah korusun tum cocuklari.

    YanıtlaSil
  10. Kiziniza gecmis olsun, ev isiniz de hayirli olsun inshallah.

    Deniz ozlenmez mi hic.. :) Artik yazdan yaza hasret giderirsiniz:(

    Komsulariniza; komsuluk nasil yapilacagi konusunda sizin ornek olmaniz gerekiyor demek ki..:) Her iste bir hayir vardir..

    YanıtlaSil
  11. çok haklısın kokusu yetiyor insan ..çok değişik bişey doğrusu...

    YanıtlaSil
  12. Tahin
    teşekkürler, kızım düzeldi çok şükür. Haklısın, komşuluk olayına o şekilde girmek lazım. Sanırım zamana ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
  13. Pencere Yazıları,
    teşekkürler..İnsanın yoregunluğunu atması gerek. Ihlamur ağacının kokusu gerçekten nefismiş.Şehirde böyle bir şey iyi oldu gerçekten:))

    YanıtlaSil
  14. Kızınıza geçmiş olsun.
    Size de yeni hayatınızda mutluluk dileyelim.Her ne kadar buralarda yeni olsam da bloguma beklerim ben de ...
    :-)

    YanıtlaSil
  15. ankaralı oldun çok iyi süper ama bu site ne olacak :)) unuttun buraları ıhlamur kokusu mu etkiledi yoksa

    YanıtlaSil
  16. kabirdenselamherkese,
    once hosgeldin diyorum.
    Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  17. ...
    haklisin. Tatil olayina girdik yazmayi unuttuk, bir ara da yazmak istemedim aklima bise gelmedi. Insallah yazilar devam edecek. Ihlamur kokulari da artik gelmiyor, zamani gecti.

    YanıtlaSil