29 Mart 2007

Tembelliğe Devam...

Tembelliğim devam ediyor. Yazılara ara verdik, nerdeyse ayda bir yazmaya başladık. Geçenlerde şunu farkettim-düşündüm: eskiden düşüncelerimi kağıtlara aktarırdım, o zaman içimde bir rahatlama olurdu, zaten uzmanlar sıkıntılı olduğunuz dönemlerde içindekileri ya kağıda dökün ya başkalarına anlatın vs diyor. Şimdi bu tadı alamıyorum, içimde sıkıntı mı kalmadı :) yoo her zamanki gibi devam ediyor.
Nurbaki Hoca'nın 7 kitabını daha aldım, ikisini bitirdim, okumalar devam ediyor. Gerçekten madde ve mana ilimlerini çok güzel açıklıyor, tavsiye ederim.
Kızımda gelişmeler var, eskisi gibi kötü değil, hep beraber yaptığımız geziler O'na iyi geliyor.
Bu yazıyı yazarken dinlediğim müzik, bana geçen sene yine bu blogda sıkça tekrarladığım ve bana çok iyi gelen sözleri hatırlattı, yazıyı onla bitirelim:
Görelim Mevla neyler
Neylerse güzel eyler....

4 yorum:

  1. sıkıntılı olduğunuz dönemlerde içindekileri kağıda dökün fakat etrafta orada burada birakmayin.. zarfa koyup yollayin ki sıkıntılar cok uzaklara gitsin..

    Nurbaki hocanin kitaplarini bende herkese tavsiye ederim.. Epeydir onun kitaplarindan alinti yapmamistim. Vakti gelmis.. Siz de okuduklarinizdan ozet cikartablirsiniz belki..

    dua ile..

    YanıtlaSil
  2. Suat bey demek ki kendinizi artık yazıya değil okumaya vermişsiniz.buda birçeşit rahatlamadır.
    evet bize okuduğunuz kitaplardan alıntılar yapabiirsiniz, madem tembelliktesiniz, bari bunu yapın:)

    kandiliniz mübarek olsun, dualarınız kabul olsun inş.
    ailenizle mutlu huzurlu kandiller geçirmeniz duasıyla...

    YanıtlaSil
  3. Ladybird,
    kağıda yazdıktan sonra yakmak da iyi olur herhalde:)
    Haklısınız, kitaplarda yazanların birçok kimsenin istifadesine sunulması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Suveyda,
    Sizin de kandiliniz mübarek olsun, teşekkür ederim. Tembelken bile işe yarayayım bari:))

    YanıtlaSil