04 Ağustos 2007

Tatil ve Sonrası

Geçen hafta 1 haftalığına Trabzon'a gittik. Önce Sinop'a gittik. Ilgaz Dağlarını ciğerlerimize çekerek Kastamonu'ya gittik, orda Trabzonluların açtığı bir restorantta Akçaabat Köftesi yedik, orjinaliyle farkı yok, tavsiye ederim. Daha sonra denize ulaştık, İnebolu'ya indik. İnebolu'dan Ayancık'a kadar daha önce gece ve yağmurda gitmiştim, fazla birşey görememiştim, şimdi gündüz vakti sahil şeridini tüm güzelliğiyle seyretmiş oldum. Kıyı şeridi güzel ama bir o kadar da yorucu, yollar çok dar ve virajlı, benim gibi o tür yollara alışkın birine bile zor geldi. Akşam üstü Sinop'a ulaştık ve bir arkadaşın tavsiyesiyle otele giriş yaptık. Karakum mevkiinde Zinos otel de kaldık. hemen denize girdik, hepimiz çok özlemiş denizi. Orda birkaç gün kalacaktık fakat Trabzon'da da deniz vardı ve benim kısıtlı vektim yüzünden ertesi gün Trabzon'a yola çıktık. Seçim günü olduğu için öğleye kadar yolda pek trafik yoktu. Sinop gerçekten küçük bir yer, fazla bir yer gezemedik. Trabzon'a ulaştığımızda saat 16:15 idi, oyumuzu kullanabiliriz dedik fakat saat 16:00'da oy kullanma sona ermişti.

Bir hafta boyunca hemen her gün farklı yerlere gittik. 3-4 kez denize gittim, çoğunda hava kapalıydı, bizim oraların kaderi de bu, o yüzden Akdeniz gibi olmuyor.


Sahil yolunun yapılması çok güzel oldu ama şehre girişleri bilmediğim için bir kere yolu şaşırdım, bu da benim için hoş bir durum oldu, yıllardır ordaydım ve yolu kaybettim :))
Havaların sıcak olması beni çok bunalttı, Ankara'yı aramadım desem yalan olur. Evde balkondan çıkmıyordum, evden Trabzon'un görüntüsü:
Son günümde Hıdırnebi yaylasına çıktık, şehirde nemden nefes alınamıyor fakat yukarı çıkmaya başlayınca sisle karşılaştık, bu bizi çok mutlu etti:
Ben bir haftayı tamamladım ve döndüm, şimdi Ankara'dayım ve burda su kesintileriyle başbaşayım. Şehir ikiye bölünerek 2 gün arayla sular kesiliyor. Laf aramızda bizim mahallede kesinti olmadı, şanslı mı saysam kendimi bilemiyorum, insanlar böyle sıkıntı çekerken...
Seçimlerin atlatılmış olması ülke açısından sevindirici. Politika konularında yorum yapmadığım için birşey söylemiyorum.
Haftaya bir toplantı için yine Trabzon'a gidiyorum, birkaç gün kalacağım, toprak mı çekiyor ne bir ayağımız orda oldu, hayırlısı bakalım.



4 yorum:

  1. daha başlamadan bitmiş tatil.güzel geçmişe benziyor ama.az ama öz cinsinden.
    bizim arkadaşlarda trabzona her gidişlerinde kaybolurlar:)nedense her defasında yol şeridi değişiyor orda.sahil yoluna diyecek bir laf yok bencede.çok güzel oldu.bunca zaman eziyet çekmişiz.
    ankara ne oldu sahi ya?eziyet bir şehire dönüşüyor gittikçe.
    bu arada yemekten içmekten hiç bahsedilmemiş.rejim başlamış galiba:)

    YanıtlaSil
  2. Kısa ama güzel bir tatil geçirmişsiniz anlaşılan.Yalnız vatandaşlık görevinizide yerine getirebiseydiniz keşke:)

    Selamlar,

    YanıtlaSil
  3. Suveyda,
    3-4 günlüğüne yine gittim Trabzon'a, dün akşam döndüm, Ankara kokmaya başlamış, çok feci gerçekten :(
    Yemek olayı dersen, ah ah hala başlayamadım rejime, bu haliyle başlayacak gibi de değilim:p

    YanıtlaSil
  4. Emircan, Tatil iyiydi, vatandaşlık görevini anlayamadım :)

    YanıtlaSil