17 Temmuz 2008

Yaş 33..

Üç haftadır doğudayım. O yer senin bu yer benim dolaşıyorum. Arasıra Trabzon'a geçiyor özlem gideriyorum sonra yine devam. Şu an Ardahan'dayım. Yılldardır buralara gelirim, pek fazla birşey değişitiğini görmedim. Sadece eskiden sereserpe yere oturabilirdim, artık o da yok kene yüzünden.
Geçen hafta doğumgünümdü, Trabzon'daydım. Geçen yılki yazıya baktım, trigliserit 500 olmuş moralim bozulmuştu. Bir ay kadar ilaç kullandım sonra bıraktım, şu an halim nicedir bilemiyorum. 33 yaşında olduk, ahirette de insanlar bu yaşta dirilecekmiş!

Sağda solda çekildiğim bir-iki fotoğrafla işi bitirelim, sonra yine yazarız:


4 yorum:

  1. bu gelincikler bir harika.
    doğuda çok var bu çiçeklerden.
    gelincik tarlalarına şahit olmak benim için çok güzel bir süpriz olmuştu.
    ee ne de olsa kaç senedir bir gelinciği kolluyoruz şu sanal alemde:) (resmimdeki gelincik)

    ve nice senelere suat bey,
    Allah hayırlarla ve huzurla geçireceğiniz uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  2. Suveyda,
    teşekkür ederim.
    Doğunun kışı beni çok bunaltıyor fakat bahar-yaz ayları bir o kadar güzel. Birkaç foto daha var böyle başka yerlerde çektiğim onları da ekliyeceğim...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Prensler Prensi

    Eline sağlık çok güzel yorumlar bunlar :))

    YanıtlaSil