02 Aralık 2008

Küçük Notlar

İki aydır boş bıraktık burayı, hiçbirşey yazmamışız. Herşey gibi birsüre sonra bu da sıkıyor insanı ama yazmaktan vazgeçecek değilim gibi geliyor.
****
Bu iki ayda ev sorunumuzu çözdük yeni ve güzel bir eve taşındık. Artık huzurluyuz, geniş geniş oturuyoruz evde.
****
Yine doğuya falan gittim, hatta Doğubeyazıt'taki olaylardan bir gün önce oralardaydık. Hayat devam ediyor çalışma vs. Kriz ortamı tedirginlik vermede daha etkili bu aralar. Bugün arkadaşımın eşinin işten çıkartıldığını duydum. Hımm, yavaş yavaş yakın çevremizde bu olayların duyulması endişeleri ve kriz etkilerini artırıyor.
****
Bugün netten sipariş ettiğim kitaplar geldi, mutlu oldum. Kitapçıda karıştırılarak alınan kitapların yerini tutmuyor fakat yine de seçtiklerim elime geliyor, hem daha uygun fiyata vs.
Geçen Erzurum'da üşütmüşüm herhalde, üç gündür kalbim ağrıyor, ilk başta korku verici göründü, aslında bu tür ağrıların kalp kasını üşütmekten ileri geldiğini biliyorum ve o yüzden rahatım fakat yine de üç gün sürünce insanın aklına başka şeyler gelmiyor değil.
****
Trigliserit için geçenlerde doktorun verdiği ilaçları bitirdim fakat kontrol için tahlil falan yaptırmadım. Oysa kandaki yağlanma oranının gittikçe artması pek de hayra alamet değil. Daha fazla yoruyor insanı, daha erken yaşlanıyorsun. Dur bakalım ne zaman gideriz...
****
Kutsal Damacana'yı anlatıyor arkadaşlarım, o filmi izlemek istiyorum, Devrim Arabalarını, Issız Adam'ı... Bu aralar Türk filmlerinin revaçta olması beni çok sevindiriyor. Kaliteli yapımların seyirci tarafından karşılık bulması film yapımcılarının da daha kaliteli yapımlara imza atmalarına sebep oluyor.
****
Kurban Bayramı yaklaşıyor. Bu bayramda aslında nefsimizi kurban etmemiz gerektiğini hatırlarız inşallah. Çevremde bazı insanların kurbana soğuk yaklaştıklarını görüyorum, oysa birçok faydası var, nasip olur inşallah.
****
Geçen hafta Amasra'ya gittim, bir gece kaldım. Ertesi gün Safranbolu üzerinden geldim, aslında Safranbolu'da biraz kalmak istiyorum, detaylı gezmek görmek vs. Eski çarşısında alışveriş yapmak istiyorum. Bu arada Ankara'ya geleli 3 yıl olacak nerdeyse fakat hala Mevlana'ya gidememenin ezikliğini yaşıyorum. Bu işler biraz da nasip, çağırınca gideriz inşallah...

4 yorum:

  1. Suat bey, hiç sesiniz çıkmıyor, nerelerdesiniz, bir yaramazlık yok inş diye yazacaktım bende.Cevaplar gelmiş gerek kalmadı.Yazmadan olmuyor işte.Buraya gelince sizden haberler okumak istiyoruz.
    Allah sağlık sıhhat versin.
    yeni evinizde de ailenizle huzur içinde oturun inş.
    amma geziyorsunuz ha, gelde kıskanma:)

    YanıtlaSil
  2. Suveyda,
    Teşekkür ederim.
    Gezmek iyi ama bazen de insan sıkılıyor, her zaman iyi gelmiyor yani. Ama bu yazıdan sonra Sivas'a gittim, gece sis altında Sivas'a girdim, ışıklar ve sis müthiş bir manzaraydı. Ertesi gün Divriği ise daha da güzeldi. Evet haklısın gezemk güzel :))

    YanıtlaSil
  3. erzurum çok güzel bir yerdir.Ama soğuğu çok.Cumartesi pazar -32 idi. ama insanları sıcak kanlıdır

    YanıtlaSil
  4. İhsan Bey hoşgeldiniz bloga.
    Şu an Erzurum'dayım, soğuğu hissedebiliyorum. Evet Erzurum güzel bir yer. Selamlar iyi yıllar...

    YanıtlaSil