23 Temmuz 2010

Hipoglisemi Anında...

Kan şekerim yine düşmüş durumda ve etiform yiyorum ara öğün olarak. 10 gün önce hipoglisemi şüphesi üzerine yine doktora gittim. Hergün saat 11'e doğru kan şekerim düşüyor ve neredeyse bayılacak gibi oluyorum. Bunda uykusuzluk vs de etken aslında. Özellikle araba kullanırken çok kötü oluyor. Kalıcı bir hasar oluşur diye -arkadaşımın da telkiniyle-doktora gittim ve 5 saatlik şeker yüklemesi yaptırdım. Sonuçlar çıktığında aslında ne şeker ne de hipoglisemi ile ilgili birşey çıkmadı. Sadece 3 yıldır bildiğim üzere trigliserit değerim 544 çıktı, tabii doktor yine ilaç verdi. Artık bu ilacı (Lopid 600mg) sabah akşam yemek öncesi kullanıyorum. Aslında spor-yürüyüş yapmak lazım ama dur bakalım daha başlayamadık.
Haziran sonu tatil olayına girdik, iyi ama yorucu oldu. Çocuklar için iyiydi, ben hiç dinlenemedim, yorgunluk kaldı geriye. Yine de bir hafta iyi geçti.
Başımızda tayin işleri dolaşıyor, zannediyorum Ankara'yı terkediyoruz. Atalarımız batıya gidin demiş ama biz doğuya gideceğiz herhalde, hayırlısı artık, bakalım neler olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder