03 Mayıs 2012

4 Ay Sonra

Öyle geçerken bir uğrayayım dedim, bir baktım 4 aydır yazmamışız. Geçen kitap fuarından 3-5 kitap almıştım, onları okuyorum, iş-güç derken hayat akıp gitmekte.
Evin yakınına yapılan büyük parkta yürüme yolu var, arasıra yürüyüş yapıyorum, telefondaki uygulamalardan RunKeeper'ı kullanıyorum :)  Aslında hergün yürüdüğüm yok ama kendimizi kandırıyoruz işte. GPS yardımıyla mesafe-süre ve kalori ölçüyor. Düzenli spor yapanlar için iyi bir uygulama.
Facebook çıktıktan sonra bakıyorum insanlar artık blog yerine face'de yazıyor. Face'e 15-20 günde bir giren biri olarak hızlı tüketimi hiç sevmedim, orda birşey yazmıyorum. Bazen bu yazıların linkini attığım oluyor. Hele hele twitter'ı hiç sevmedim, dediğim gibi o da hızlı tüketim araçlarından.
TV'de Eyvah Düşüyorum programı var, arada bir ona bakıyorum, eğlenceli bir program.
Geçenlerde Bursa'ya gittim bir toplantı için, 2 gündü. İlk kez gittim Bursa'ya, merak ediyordum. Gerçekten Yeşil Bursa imiş, çok hoşuma gitti. Mudanya gidip balık restoranında deniz kokusunu almak iyi geldi. İskender çok başarılı değildi ve gereksiz pahalıydı, bence yerinde daha leziz ve uygun fiyatlı olmalıydı. Havaalanı çok uzak, Ankara'dan arabayla gidemediğime pişman oldum. Dönüş yolunda Ulucami'ye uğradım, içerisi büyüleyiciydi, çok hoşuma gitti. Sonra çarşı içine girip kaybolduk, çınarlar altında bir yerde oturup çay içtik. Güzeldi.
Bu haftasonu elimdeki kitabı bitirdim:  Kazım Karabekir'in Gözüyle Yakın Tarihimiz&İstiklal Savaşının İçyüzü    Haksızlığa uğramış bir insanın yazdıklarıydı bunlar, Karabekir'i genç neslimize daha iyi anlatmamız gerekir diye düşünüyorum.
Bunla beraber elimdeki okuduğum diğer kitap ise Mahmud Erol Kılıç'ın Tasavvuf'a Giriş isimli kitabı.
Yazarın başka kitaplarını da okumuştum, eğer konuya ilgili iseniz hararetle tavsiye ederim. Yazarın yorumları vurucu, özellikle modern insanın yaşadığı bunalımlarla ilgili söyledikleri kayda değer.
Nisan başı çocukların doğumgünlerini kutladık, onlar büyüyor biz de büyüyoruz. Yolun yarısını geçtik, Allah sağlık ve afiyet versin hepimize.
The New Ipad'i 5 mayısta sunacağını söylüyor Bilkom.  Geçen yıl Samsung Galaxy Tab almıştım, evde şimdi laptop açılmıyor, nete falan direkt onla giriyoruz ama benim beklentilerimi karşılamadı, ipad'e doğru gidiyoruz, yenisini bekledim, bakalım alırız herhalde.
Trigliseritime hiç baktırmıyorum, en son 400'de bırakmıştım, iyidir herhalde :)  Kan tahlili yaptırmayınca problem de yok :)
İlgimiz azaldı, aklımıza birşey gelmiyor, yazıyı burada sonlandıralım, vesselam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder