31 Mart 2005

Bugün ayrıldım işimden

Bugün işimden ayrılıyorum, çok severek yaptığım işimden. Birkaç gündür fatura adreslerini değiştir, bazı abonelikleri iptal et falan epey yoruldum. Bugün de son işlemleri yaptım. Öğle yemeğinden sonra ayrılıyorum. 5 senedir çalışıyorum burada. Bir gün bile işe gelirken off demedim. Demek ki insanın sevdiği bir işi olması gerçekten çok önemliymiş. 3 Nisan günü sınava gireceğim ve sanırım bir hafta sonra da birliğime teslim olurum inşallah. Biraz kafamı dinlendiririm diye düşünüyorum ama arkada bıraktıklarım sanırım bu konuda beni biraz engelleyecek. Çok da rahat olamayacağım bir bekar gibi.
Neyse artık internet evlerinden(cafe demiyorum) bağlanır ve haftasonları izine çıktığımda yine buraya birşeyler yazarım.
Sağlıcakla kal Suat abi, hayırlı teskereler diliyorum sana.
Hoşçakal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder