30 Ekim 2005

Bu Hafta İyiydi

Bu hafta iş konusunda verimli geçti. Birkaç yerden aradılar, görüşmeyi kabul etmedim. Birkaç arkadaş vasıtasıyla iş teklifleri geldi, kabul etmedim. Velhasıl her önüme gelene atlamıyorum, sabrediyorum. Bu konuda enseyi karartmamakda kararlıyım. Kurumsal ve büyük bir firma istiyorum.
Kişisel gelişim kitapları, her zamanki etkisini gösteriyor bende. Büyük Düşünmenin Büyüsü bitmek üzere, Üstün Dökmen'in Varolmak-Uzlaşmak-Gelişmek adlı kitabına başlayacağım.
Kızımla birlikte olmanın güzelliğini yaşamaya çalışıyor ve vaktimi O'nunla geçirmeye bakıyorum. Nasıl olsa işe başladığımda pek sık birlikte olamayacağız. Değişik oyunlar oynuyor, O'na birşeyler öğretmeye çalışıyorum.
Chessmaster 10 programını elimdeki bilgisayara kuramadım, o yüzden bu aralar satrançtan uzağım maalesef.
Ramazan da bitmek üzere, haftaya bayram var. Belki bayramdan sonra iş görüşmesi için İstanbul'a giderim. Asker arkadaşlarımı ve birkaç kişiyi görürüm.
Şimdilik durumlar böyle, gelişmeler karşısında yine bu satırlarla düşüncelerimi paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder