24 Kasım 2005

Yapraklar Döküldü


Bu hafta ve geçen hafta iş görüşmeleri açısından iyiydi. Geçen hafta tıbbi mümessillik için iki firmayla görüştüm. Bunlar iyi firmalar ama ben bu işi yapmak istemiyorum ki!... Eni konu oturup düşündüm: ben ne yapmak istiyorum, hangi işte mutlu olabilirim, sırf para kazanmak için herhangi bir işe girmek bana göre mi? vb gibi sorular yönelttim kendime ve sanırım bu yönde adımlarımı atıyorum. Satış alanında bilgi ve tecrübelerimi artırmak istiyorum, 5 yıllık hedefler içinde kısa zamanda işletme master'ı yapmak gibi bir hedefim var. O yüzden bu alanda işler takip ediyorum. Yarın sabah Digiturk ile görüşeceğim. Dün ik görevlisi aradı, perşembe sabahı görüşmeye gelebilir misiniz diye ve bana yeri tarif ediyor. Bu yer de benim 5 yıl çalıştığım yer zaten. İlginçti.
Onun dışında birkaç yer daha var, kurumsal bir firma olsun istiyorum. Bana katkısı iyi olsun hem maddi anlamda hem tecrübe-kariyer anlamında. Tabii ben de birşeyler katacağım çalıştığım yere. Hayırlısı bakalı, yarın sabah gideceğim, arkadaşları da görmüş olurum.
Fener yine yenildi. Milan 4-0 aldı maçı, 4 gol de Şevçenko'nun. Bir türlü Avrupa'da başarılı olamıyor bu takım, artık Türkiye'de şampiyon olmak önemli değil. Bizim Trabzonspor hepten dökülüyor, aralıkta kongre var, bakalım neler olacak?
İspanyol ve İtalyan işadamlarının Türkiye'ye çıkarma yapması ilk adımda iyi fakat birçoğunun mal satmak için distribütörlük verme yolunda olması pek hoş değil. Yatırım lazım ülkeye. Bir kişiye istihdam yaratabilmek için 100 bin $'lık yatırım gerekiyormuş. Bu da az bir rakam değil. Bizim Trabzon'un yatırım konusunda neden fakir kaldığı burdan da belli. Kim buraya o kadar para yatırır ki?
Mevsimlerin sarkması son yıllarda hep konuşulan konular arasında. Bu yıl da yaprakların düşmesi (sonbahar diyelim) bugünlere sarktı. Evimin çevresindeki ağaçlara bakıyorum yaprak dökümlerini yeni yeni tamamladılar, kasım ayı bitecek nerdeyse. Küresel ısınmanın getirdikleri bunlar ama hala Bush amca bunu kabul etmeyip Kyoto protokolüne imza atmamakta kararlı. Bazen gelecek nesilleri-kızımı düşününce üzülüyorum, zira dünya her an daha da kötüye gidiyor yaşamak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder