06 Aralık 2005

Yarın Ne Olacak?

Yarın yine bir görüşmem olacak: Garanti Leasing. İlk görüşme olumlu idi, yarın ikinciye çağırıyorlar. Bakalım hayırlısı.
Fener, PSV ile oynuyor ve yine yeniliyor:2-0. Ne zaman Avrupa'da başarılı olacaklar ki?
Henüz yeni kitabı okumaya başlayamadım, bazen çok okumaktan mıdır ne, sıkılıyorum, gözüm hiç birşey görmüyor. Arasıra beyni de dinlendirmek lazım.
Şimdi, Abant gibi sakin bir yerde olmak, ağaçların yapraklarını çiğneyerek ve çıkan güzel sesleri dinleyerek yürümek isterdim. Askerden geldikten sonra böyle bir dinlenme fırsatım olmadı tabii. Bakalım hele bir işe gireyim, sanırım seneye iyi bir tatil yaparız.
İnsan ne garip: çalışırken bunalınca, şöyle boş kalsam kendime zaman ayırsam falan der, boş kaldığı zaman da çalışmak yorulmak ister. Aslında şu an halimden çok çok da şikayetçi değilim tabii, ama bu durum daha fazla sürmemeli.
Bakalım yarın ne olacak, bence iyi geçecek gibi görünüyor. İçimde de bir tereddüt yok değil hani: başladıktan sonra pişman olmasam, başka yerler beni cezbetmese veya oralardan iş fırsatları gelmese...Aslında durumu irdeleyince bunun için epey bir süre beklemem gerektiği aşikar, ve ben de bunu karşılayabilecek güce ve sabra sahip değilim. Yani askerden geleli 2 ay oldu ama 6 ay kadar da bekleyemem. Alternatifler içinde Garanti, ön sıralara geçiyor.
Görelim Mevla neyler
Neylerse Güzel Eyler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder