05 Ocak 2006

Ankara'nın Yolları Taştan..

Dün sabah Ankara'dan döndüm.Uçak saatlerinin işime yaramayışı nedeniyle otobüs yolculukları yaptım ve tabii ki pestilim çıktı. Salı sabahı Ankara'ya vardığımda Telsim'in Pursaklar'daki ofisine gittim. İK yetkilisiyle güzel ve rahat bir görüşme yaptık. Ne de olsa tecrübe sahibi olduğum bir konuda konuşuyordum. Görüşme sonunda burda bekleyeyim mi yoksa döneyim mi dedim, sizi bölge müdürü ile görüştüreceğim dedi. Biraz bekledim, bu arada benle ilgili bilgileri aktardı. Neyse müdürle de görüşmeye başladık. Adam " teknik konuları görüşmeye gerek yok, sosyal konuları konuşalım, taşınmanız vs". Rahat ve kısa bir görüşme oldu, planlamacıya ihtiyacı olduğunu, yeni bir elemanın bu işi öğrenmesinin en az bir yıl alacağını o yüzden tecrübenin tercihi olduğunu anlattı.
Çıkışta İK yetkilisi, benden telefon bekleyin, bilgileriniz İstanbul'a gönderilecek, TMSF yetkililerinin de onayının alnması lazım dedi. Velhasıl Ankara seferimiz faydalı ve güzel geçti.
Şimdi bekleme sürecindeyim, işe başladığımda hemen evi oraya taşımayacağım, bu bir kaç ay sürecek, daha sonra iyi bir yerde düzenimizi kurarız inşallah.
Üç ay boyunca iyi bir şekilde dinlendim sayılır, artık yoğun çalışma ortamına hazırım diyebilirim. Vodafone geldiğinde şirketin daha da iyi olacağını tahmin ediyorum, yapılan yorumlar da böyle.
Hayırlısı artık. Geldiğimde kızım beni kapıda karşıladı ve kucakladı. İki gün ayrı kaldık ama epey özlemiş beni. Artık büyüdüğü için olayların farkında. O'ndan da pek uzak kalmak istemiyorum. Ankara, hepimiz için hayırlı
olur inşallah.
Ankara'nın yolları taştan.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder