29 Mayıs 2006

Kiralik Ev Lutfen!!

Islerden firsat bulamadigim icin ev bulma isine yogunlasamamistim. Gecen cumartesi Emek tarafina gittim, bir emlakciya ugradim. Iki ev gosterdi: aman Allahim. Evler en az 30 yillik, eski, kucuk, 750 yt+ depozit... ohh masallah. Ben o paraya cok daha iyi yerler bulurum. Bugun Gazi'de bir yer baktim, icime sindi, insallah olur. Trabzon'daki evde esyalar toplanmis, kolilenmis bir sekilde bekliyor. Orayi da kiraya verecegiz. Esim ay sonu isten ayriliyor, benim ev tutmami bekliyor ve ben yine Sivastayim. Az once geldim. Yarin aksam donerim insallah bir aksilik olmazsa.
Isyerinde bolgem belli oldu, Ankara ici. Tabii bazen sehir disina yardim icin yine gidebilirim. Buna en cok esim sevindi, gozu yollarda beklemeyecek.
Ev tutma isi insani ugrastiran bir surec, su-elk-tlf falan, neyse o kadar olacak artik. Boyuk sehire gelmek benim istegimdi.
Bu arada Ankara'yi yavas yavas cozmeye basladim, arabayi ben kullaninca daha iyi oluyor. Arkadaslarin yol tarifleri iyi oluyor ama bazen kaciriyorum, dun aksam Eryaman'dan Ciftlik'e gelmek istiyorken kendimi Bolu'ya dogru giderken buldum. Allahtan depo dolu, gidiyoruz:)
Yeni bir sehri tanimanin heyecanini yasiyorum. Is icin bircok sehre gittim ama hicbiri yasayacagim yeri tanima kadar heyecan vermedi. Bolgem de Ankara oldugu icin artik sokak sokak ogrenirim herhalde.

14 yorum:

  1. Hayirli olsun.. Inshallah icinize sinen guzel bir eve hayirlisiyla yerlesirsiniz.. Kiziniz icin parka yakin bir yer bakmayi unutmayin :P

    YanıtlaSil
  2. Ok..anlaşılan artık Ankara'lı oluyorsun...Ama bu turlar devam edecek değil mi ?
    Bir de bundan önce Trabzon' da mı ikâmet ediyordun ?

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısıyla bulursun iyi bir ev inş.

    Ben yer değişikliğinden nefret ederim.İlkokulda 5 ayrı okul değiştirip psikolojim bozulduğu için:(

    Artık olduğum yerden bir yere kımıldamam:)

    YanıtlaSil
  4. Allah kolaylıklar versin.Ev alırken veya kiralarken,ev kadar komşulara da dikkat etmek gerek malumunuz.İnşallah umduğunuz gibi bir ev bulur yerleşirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. ayy allah yardımcınız olsun yaa...O ne öyle evmi alıyorsunuz...Cık cık cık

    YanıtlaSil
  6. işin zor tarafındasın ama kolay yönden halletmeni dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Tahin,
    Guzel dusunmussun, sagol. Dun baktigim evin yakininda bir cocuk parki vardi :) Insallah orasi olur, yarin bakacam eve. Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  8. Baver,
    bu turlar devam eder. Tam 30 yildir Trabzon'da ikamet ediyordum.
    Istanbul mu Ankara mi derken Ankara'yi tercih ettim sonunda.

    YanıtlaSil
  9. Sehnaz,
    Is geregi cok farkli yerler gordugum icin mekan degisikligi bana iyi geliyor. Aslinda Trabzon'dan hic ayrilmam diye dusunuyordum ama hayat bu bilinmez ki, gelecekte kimbilir bizi neler bekliyor?

    YanıtlaSil
  10. Emircan,
    Cok haklisin. Komsu cok onemli. Ilk etapta temiz bir semt secmeye calisiyorum, zira kizimin buyuyecegi ortam-arkadaslari vs cok onemli.

    YanıtlaSil
  11. Gamzeli,
    valla oyle, en iyisi ev almak tabii, ama kendime 1-2 yil veriyorum insallah o da olur.

    YanıtlaSil
  12. ...
    Tesekkurler, az kaldi insallah yarin-obur gun ev olayini halledecegim, gerisi kolay.

    YanıtlaSil
  13. Olur olur...Allah her zaman yardım eder..

    YanıtlaSil
  14. Sağol Gamzeli, evet Allah yardım eder inşallah.

    YanıtlaSil