08 Mayıs 2007

1 Yıl Oldu

Ankara'ya geleli bugün tam 1 yıl oldu. Zaman ne de çabuk geçiyor, dedikleri kadar varmış. Sanki uzun zamandır burdaymışım gibi geliyor. Bir de askerde yaşamıştım aynı duyguyu.
Ankarayı sevdim mi....bilemiyorum, bazen -bu aralar olduğu gibi- Ankara'nın ilk ve son baharları çok güzel geçiyor, şimdi de öyle. Yaz ve kışı ise o kadar iyi değil. Denizi özlemiyor değilim.
Gurbetliğin ne demek olduğunu herkes gibi biz de öğreniyoruz, tabii sancılarını yaşayarak.
Velhasıl, bundan sonra neler olur bilemem, ama en azından şimdilik hayatımızı burda idame ettireceğimiz görünüyor, sonrası...??

4 yorum:

  1. şimdi veya daha sonra nerde yaşarsanız yaşayın, hayırlı, huzurlu yıllar dilerim Suat bey,

    hem ankara fenamı, başkentte, memleketin nabzını tutuyorsunuz, siyasetçilerle içiçesiniz, insan bundan başka ne ister ki:)
    neler istemez ki, mesela onlardan uzak olmak:)

    YanıtlaSil
  2. sonrasinda.. sonrasinda..
    hmm.. tabii ki sonrasinda göc var!
    gercek yurdumuza..

    hepimizin göcü..

    YanıtlaSil
  3. Suveyda,
    teşekkür ederim, inşallah..
    Bu aralar buralar epey karışık:) ama beni pek ilgilendirmiyor, geçen gün "acaba milletvekili adayı mı olsam" diye düşündüm sonra aman tövbe dedim, bana göre değil:))

    YanıtlaSil
  4. ibni sina,
    zaten dünya bir gurbet insana, ama tam manasıyla anlayabilsek!!

    YanıtlaSil