09 Temmuz 2009

Genizimiz Etsiz Artık

Bugün Zeynep'in geniz eti, ameliyatla alındı, aynı zamanda kulaklarına tüp de takıldı.
Herşey 6 ay önce başladı. Anaokulu ve kış mevsiminin başlamasıyla nerdeyse her hafta doktordaydık. Antibiyotik vs ile geçici iyileşmeler ve sonrası yine aynı. Geniz etinden şüphelenildi fakat alerji de olabilir denilerek baharı geçirmemiz istendi. İlkbaharda şikayetlerimiz devam etti ve iki kulağımız duymaz oldu. Dün yapılan son kontrolde artık beklemenin anlamsızlığı ortaya çıktı. Bu sabah için ameliyata karar verdik. Ameliyat elbisesini giyince yine kötü oldum ama sonra kendimi toparladım. Neyseki iyi geçti, dondurmamızı da yedik ve bu satırları da hastane odasında yazıyorum. Normalde eve çıkabilirdik ama ne olur ne olmaz diye burda kalacağız bu akşam.
Birçok çocuk benzer operasyonu geçirmiş, insan başına gelince öğreniyor.
Haziran sonu ve temmuz başı, mesaimiz hızla devam ediyor:) Allah daha kötü birşey vermesin ve tüm çocuklarımızı korusun, amin.

6 yorum:

  1. Çağatay ÖZTÜRK9 Temmuz 2009 23:53

    Sutim; hiç üzülme kardeşim. Aynı ameliyatı bizim Nehir'de geçirdi. Bir yıl oldu. Şu sıralar sanki gene büyüyor. Anlayacağın ikinci bir ameliyat yolda gibi gözüküyor. Beni de karamsar düşünceler alıyor ama ne yapalım. Allah'tan gelene ne diyebiliriz. İnşallah siizinkilerde bizimkilerde daha acı çekmezler. Allah'ım acı yüzü göstermesin hepsine inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Suatcım, geçmiş olsun. Bunlar ufak tefek şeyler. Dermansız derdinizin olmaması dileklerimle :)
    Serhat

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun. acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çağatay,
    sana da geçmiş olsun diyeyim, bu geniz eti tekrar ediyor galiba dediğine göre. Hayırlısı artık, Allah daha kötüsünü vermesin.

    YanıtlaSil
  5. Serhat,
    teşekkür ederim, dediğin gibi bunlar ufak şeyler...

    YanıtlaSil
  6. Ali Kahya,
    teşekkür ederim, sağolun...

    YanıtlaSil